Yeni bir özellik! Artık T.C. Kimlik Numaranız ve ING Nakit Kart / Kredi Kartı bilgilerinizle de İnternet Şubesi'ne giriş yapabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı


Göster: 

Araçlar

Bireysel İşlemler

HESAPLAR
  • Hesap Bilgileri
    • Hesap Bakiyesi Verme - TL/YP Vadeli-Vadesiz
    • Hesap Özeti,Dekont Görüntüleme - TL/YP Vadeli-Vadesiz
    • Hesap Özeti, Dekont E-posta,Faks olarak Gönderme - TL/YP Vadeli-Vadesiz
    • Likit Hesap iptal ve Limit Güncelleme
  • Turuncu Hesap Açılış
KULLANCI İŞLEMLERİ
  • İşlem Limit Bilgisi Verme,Limit Azaltma ve Limit Arttırma
  • Şifre ve Parola İşlemleri
    • SMS Şifre Tanımlama ve İptal
    • Kullanıcı Kodu İptali
    • Kullanıcı Koduna Hold Koyma/Kaldırma
    • MİM , internet Şubesi Şifresi Verme
    • Anahtar Şifre İşlemleri
  • Güvenlik İşlemleri
    • Tarih/Saat Kısıtlama
    • Yetki Tanımlama
    • IP Kısıtlama
    • Hesap Kısıtlama
    • Uyarı Tanımlama
PARA TRANSFERLERİ
  • Havale
    • Kendi Hesabına Havale - TL/YP
    • Başka Hesaba Havale - TL/YP
    • IBAN'a Havale - TL/YP
    • İsme hHvale - TL/YP
    • Nakit Karta Havale - TL
    • Kayıtlı Havale Ekleme/İptal
    • Son Havale Kayıtlarını Görüntüleme
    • İleri Tarihli Havale Talimatı Verme /iptal - TL/YP
    • Havale işlemi İptal Talebi
  • EFT
    • Hesaba EFT - TL
    • İsme EFT - TL
    • Başka Banka Kredi Kartına EFT - TL
    • Son EFT Kayıtlarını Görüntüleme
    • İleri tarihli EFT talimatı / iptal - TL
    • IBAN numarasına EFT - TL
    • Kayıtlı EFT Ekleme/İptal
    • EFT İşlemi İptal Talebi
  • Düzenli EFT / Havale
    • Talimat değişikliği
    • Gerçekleşmiş EFT / Havale Talimatlarını Görüntüleme
    • Bekleyen EFT / Havale Talimatlarını Görüntüleme / İptal
KARTLAR
  • Kredi Kartı Bilgileri
    • Bakiyesi Görüntüleme
    • Kayıp /Çalıntı Bildirimi
    • Adres Değişikliği
    • Hesap Kesim Tarih Değişikliği
    • Artı Bakiyenin Hesaba veya İsme Aktarımı için Talep Alma
    • Artı USD Bakiyesinin TL Borcuna Mahsup İşlemi Hakkında Talep Alma
    • İptal talebi alma
    • Kart Yenileme Talebi Alma
    • Kart Şifre Talebi
    • Limit Arttırım,Azaltım,Kısıtlama Talebi Alma
    • Ekstre Görüntüleme
    • Kart Akibet Araştırma Talebi
    • Kredi Kartının Farklı Adrese Gönderim Talebi Alma
    • Kredi Kartına Hesap Tanımlama / Silme
    • Sanal POS İşlemlerine Açma / Kapama / Limit Değişikliği
    • Otomatik Ödeme Talimatı
    • Otomatik Faks,E-posta,SMS Mesajı ile Ekstre Gönderimini Aktive Etme
    • Taksitli Nakit Avans Kullanımı
    • Nakit Avans Kullanımının Kısıtlandırılması Talebi Alma
    • Limit ve Kullanılabilir Limit Bilgisi Verme
    • Hareketler, Borç Bakiyesi Bilgisi Verme
    • Dönem içi İşlem Listesini Görüntüleme
    • Ekstre Görüntüleme ve E-posta, Faks Gönderme
  • Sanal Kart İşlemleri
    • Sanal Kart Bilgisi Görüntüleme
    • Sanal Kart Limit Tanımlama
    • Sanal Kart İptali
  • Kredi Kartı İşlemleri
    • Borç Ödeme - TL / YP
    • Kart Noile Borç Ödeme - TL / YP
    • Nakit Avans Kullanma
    • Kredi Kartından EFT / Havale Borç Transferi
  • Nakit Kart İşlemleri
    • Kart Hareketleri Bilgisi Verme
    • Karta Bağlı Bulunan Hesapların Görüntülenmesi
    • Kayıp/Çalıntı Kart bildirimi
    • Adres Değişikliği
    • Şifre talebi
    • Nakit Karta Hesap Bağlama / Silme / Sıra Değişikliği
    • Yenileme Talebi Alma
    • Nakit Kart Akibet Araştırma
    • Nakit Kart Başvuru Takibi
    • Nakit Kartın Farklı Adrese / Şubeye Gönderim Talebi Alma
    • Nakit Kartı Grup Kodu Değişiklik Talebi Alma
ÖDEMELER
  • Ödemeler 
    • Fatura Ödemesi
    • Bağış İşemleri
    • Vergi Ödemeleri
    • SSK Ödemeleri
    • Trafik Cezası Ödemesi
    • Geçiş Ücreti ve İdari Para Cezası
    • İBB Ödemeleri
    • Özel Sigorta Ödemeleri
    • Okul Ödemeleri
    • AXA OYAK Hayat Poliçesi Ödemesi
    • Kiptaş Konut Üye Ödemesi
    • Belediye Ödemeleri
    • Karayolları Geçiş Ücreti (OGS)
    • OYAK Üye Ödemesi
    • Cep Telefonu Paket / TL / Cep Lira Yükleme
  • Ödeme Talimatı
    • Fatura Otomatik Ödeme Talimatı /İptal ve Talimat Güncelleme
    • ING Bireysel Emeklilik Talimat Girişi / İptal
    • Görüntüleme
    • Talimatlı Fatura Borç Görüntüleme
    • Fatura Tahsilat Bilgilerini Görüntüleme
    • Oyak Üye Ödemesi Tahsilat Görüntüleme
    • ING Bireysel Emeklilik Talimat Görünütüleme
    • Şans Oyunu Görüntüleme
YATIRIM
  • Repo
  • Hazine Bonosu / Devlet Tahvili 
    • Alış / Satış
    • Döviz Cinsi Alış / Satış
    • Eurobond Alış / Satış
  • Yatırım Fonları
    • Yatırım Fonları Alış / Satış
    • Yatırım Fonları Alış / Satış Emir İptali
  • Döviz İşlemeri
    • Döviz Alış / Satış
    • Çapraz Kur
  • Vadeli Hesap İşlemleri 
    • Hesap Açma /Hesap Kapama - TL / YP
  • Görüntüleme
    • Portföy Görüntüleme
    • Fiyat ve Oran Bilgisi Görüntüleme
    • Kur Bilgisi Görüntüleme
    • Faiz Hesaplama
    • Yatırım Hesabı Ekstre Görüntüleme / Tercihi Belirtme
    • Dönem İçi Faiz Ödemeli Mevduat
    • Varlık Durum Raporu Görüntüleme / Tercihi Belirtme
ÇEK / SENET
  • Çek / Senet Bilgi Görüntüleme
KREDİLER
  • Bireysel Krediler 
    • Borç Bilgileri
    • Kredi Borç Ödeme
    • Renault Mais Peşinat Ödeme
    • Kredili Mevduat Hesap Özeti Görüntüleme
    • Bireysel Kredi Oranları
    • Bireysel Kredi Ödeme Planı Görüntüleme
ŞİFRE VERME VE HESAP BAĞLAMA
  • Kullanıcı Koduna İşlemleri
    • Hesap Bağlama / Silme
    • Kullanıcı Koduna Münferit Hesap Bağlama / Silme
    • Kullanıcı Kodu İptali
    • Kullanıcı Koduna Kredi Kartı Müşteri No Tanımlanması
BAŞVURULAR 
  • ING Günlük Paket
    • Başvuru Alma 
    • Başvuru Durumu izleme

Kurumsal İşlemler

Hesaplar
  • Hesap Bilgileri ve Hesap Özeti İşlemleri
  • Üye İşyeri  ve POS Bilgileri
Kullanıcı Bilgileri
  • Kullanıcı Koduna Hold Koyma
Para Transferi
  • Havale - TL & YP Havale İşlemleri
    • Kayıtlı Havale Ekleme/İptal
    • Havale Kayıtlarını Görüntüleme
  • EFT İşlemleri
    • EFT Kayıtlarını Görüntüleme
    • İleri Tarihli EFT Talimatı / İptal - TL
    • Kayıtlı EFT Ekleme/İptal
    • EFT İptal Talebi
  • Düzenli EFT / Havale
    • Talimat değişikliği
    • Gerçekleşmiş EFT / Havale Talimatlarını Görüntüleme
    • Bekleyen EFT / Havale Talimatlarını Görüntüleme / İptal
Kredi Kartları
  • Kredi Kartları Bilgileri
    • Bakiyesi Görüntüleme
    • Kayıp /Çalıntı Bildirimi
    • Şahıs Firma Sahibinin Bildirdiği Uygun Durum Kodları için Yenileme Talebi
    • Şahıs Firma Sahibinin Bildirdiği iletişim Bilgileri Güncelleme/Hesap Kesim Tarih Güncelleme / Otomatik Ödeme Tanımlama / İptal Talepleri
    • Kredi Kartı MİM Geçici İptale Alma / Açma
    • Kart İptali
    • Ekstre Görüntüleme
    • Limit ve Kullanılabilir Limit Bilgisi Verme
    • Otorizasyon Borç Bakiyesi Bilgisi Verme
    • Dönem içi İşlem Listesi Görüntüleme
  • Kredi Kartı İşlemleri
    • Borç Ödeme - TL / YP
    • Kart Noile Borç Ödeme - TL / YP
    • Kredi Kartından EFT / Havale Borç Transferi
Yatırım
    • Çapraz Kur İşlemleri

Merak Ettikleriniz

Dolandırıcılık sorunlarına karşı nasıl önlem alabilirim?

ING Bank olarak, internet ortamında kullandığınız verilerinizi ve tüm işlemlerinizi en yüksek seviyede korunmasını sağlamak için büyük bir çaba sarf ediyoruz. Fakat yine de online ortamın bazı riskleri bulunmaktadır. Sizlerin de kendi verilerinizi ve kendi işlemlerinizi korumanız için yapabileceğiniz bazı aksiyonları incelemek için lütfen tıklayın.

İnternet Şubesi kullanıcı kodumu/şifremi unuttum, Telefon Bankacılığı’ndan yardım alabilir miyim?

İnternet Şubesi kullanıcı kodunuzu/şifrenizi unutmanız halinde 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı arayıp 2 ve 2'yi tuşlayarak alabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı kullanıcı kodumu ve şifremi kaybettim/çaldırdım, ne yapmalıyım?

Telefon Bankacılığı kullanıcı kodunuzu/şifrenizi kaybetmeniz/ çaldırmanız halinde vakit kaybetmeden 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’na veya size en yakın şubemize bildirimde bulunmanız gerekmektedir.

Telefon Bankacılığı için bilinmesi gereken güvenlik ipuçları nelerdir?

  • Telefon Bankacılığı şifrenizi herhangi bir yere yazmayın,  bilgisayara veya tarayıcıya kaydetmeyin. Yakınlarınızın ismi, doğum günü, tuttuğunuz takımın kuruluşu yılı gibi özel gün ve tarihleri, telefon numaranız gibi tahmine açık bilgileri şifre olarak seçmeyin.
  • Telefon şifrelerini telefona tuşlayarak girin. Şifreleriniz sözlü veya yazılı olarak talep edilirse kesinlikle bilgi vermeyin; görüşmenizi derhal sonlandırın.
  • Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyin.
  • Başkalarına ait ve kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapmak için, aradığınız numarayı kendiniz çevirin, numarayı doğru çevirdiğinizden emin olun.
  • Yaptığınız görüşmeler sonrasında, tuşladığınız işlem şifrelerinizin telefon hafızasına alınmadığından emin olun.
  • Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olun.

Telefon Bankacılığı için kullanıcı kodumu ve şifremi nasıl alabilirim?

Telefon Bankacılığı kullanıcı kodu ve şifrenizi size en yakın şubemizden başvuru yaparak SMS ile ya da 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'ndan alabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı kullanıcı kodumu/şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Telefon Bankacılığı kullanıcı kodunuzu/şifrenizi unutursanız, 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’nı arayıp 2 ve 3’ü tuşlayarak ya da müşteri temsilcisi ile görüşerek alabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı şifremi nasıl değiştirebilirim?

İnternet Şubesi'nde "Güvenlik ve Şifre İşlemleri" menüsü, "Şifre İşlemleri" adımından "Telefon Bankacılığı Şifre Değişikliği"ni seçerek şifrenizi değiştirebilirsiniz.

İnternet Şubesi IP kısıtlaması işlemini Telefon Bankacılığı’ndan yapabilir miyim?

IP kısıtlama işlemini Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştirmek için mutlaka kullanıcı kodu ve şifrenizi tuşlayarak müşteri temsilcimize bağlanmanız gerekmektedir.

Telefon Bankacılığı aracılığı ile kredi kartı başvurusu yapabilir miyim?

Kredi Kartı başvurunuzu Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştirmek için mutlaka kullanıcı kodu ve şifrenizi tuşlayarak müşteri temsilcimize bağlanmanız gerekmektedir.

Telefon Bankacılığı’ndan Likit Hesap tanımlama işlemi yaptırabilir miyim?

Likit Hesap tanımlama işleminizi Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştirmek için mutlaka kullanıcı kodu ve şifrenizi tuşlayarak müşteri temsilcimize bağlanmanız gerekmektedir. Hafta içi saat 14:00'dan önce yapılan likit hesap tanımlamaları aynı gün, hafta içi saat 14:00'dan sonra ve hafta sonu yapılan Likit Hesap tanımlama işlemleri ise bir sonraki iş günü geçerli olacaktır.

Telefon Bankacılığı’nı aramak ücretli mi?

0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı cep telefonunuzdan aramanız halinde sabit hat olarak ücretlendirilir veya paket dakikalarınızdan düşer, ek bir ücret ödemezsiniz. Sabit hatlardan aramanız halinde ise kendi paketiniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.

Telefon Bankacılığı ile yaptığım EFT/Havale işlemlerinden ücret alınır mı?

Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştireceğiniz EFT işlemlerinde işlem tutarına göre en az 15 TL, en fazla 50 TL; Havale işlemlerinde ise işlem tutarına göre en az 10 TL, en fazla 20 TL ücret alınmaktadır.

Telefon Bankacılığı’ndan bireysel ihtiyaç kredimle ilgili bilgi alabilir miyim?

İhtiyaç kredinizle ilgili bilgi almak için hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı arayıp 6'yı tuşlayabilirsiniz.

Telefon Bankacılığından kartlarım ile ilgili adres bilgisini güncelleyebilir miyim?

Evet, kartlarınız ile ilgili adres güncelleme işlemlerini Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştirebilirsiniz.

Kredi ödememi Telefon Bankacılığı’ndan gerçekleştirebilir miyim?

Evet, kredi ödemelerinizi Telefon Bankacılığı'ndan hafta içi 07:00 - 20:30 saatleri arasında gerçekleştirebilirsiniz.

EFT iptal/düzeltme işlemlerini Telefon Bankacılığı’ndan gerçekleştirebilir miyim?

Telefon Bankacılığı'ndan ve İnternet Şubesi'nden yaptığınız EFT işlemleri için iptal/düzeltme taleplerinizi Telefon Bankacılığı aracılığı ile iletebilirsiniz. Şubelerimizden yaptığınız EFT işlemlerindeki iptal/düzeltme taleplerinizi şubelerimizden iletebilirsiniz.

Telefon Bankacılığı’ndan Destek Hesap’ım ile ilgili bilgi alabilir miyim, limitimi arttırabilir miyim?

Destek Hesap'ınız ile ilgili bilgi almak ve limit artış talebinizi iletmek için mutlaka kullanıcı kodu ve şifrenizi tuşlayarak müşteri temsilcimize bağlanmanız gerekmektedir.

Telefon Bankacılığı’ndan Destek Hesap açabilir miyim?

Destek Hesap başvurunuzu Telefon Bankacılığı'ndan gerçekleştirmek için mutlaka kullanıcı kodu ve şifrenizi tuşlayarak müşteri temsilcimize bağlanmanız gerekmektedir.

Telefon Bankacılığı’ndan TL vadeli hesap açmak için işlem limiti var mıdır?

Telefon Bankacılığı'ndan TL vadeli hesap açmak için alt limit 5.000 TL olup üst limit bulunmamaktadır. 100.000 TL’den yüksek bakiyeli açılan vadeli hesaplar için artı bir gün valör uygulanır.

Telefon Bankacılığı’ndan nasıl Destek Hesap (KMH) açabilirim? Destek Hesap’ım hakkında bilgi alabilir miyim?

Bankamız müşterisi iseniz 0 850 222 0 600 Telefon Bankacılığı aracılığıyla Destek Hesap başvurusunda bulunabilirsiniz. Telefon Bankacılığı kullanıcı kodu ve şifresi ile bağlandığınızda müşteri temsilcimiz hesap detayınız konusunda size bilgi verecektir.

ING Bank yurtdışı şubelerine Telefon Bankacılığı’ndan para transferi yapabilir miyim?

ING Bank yurtdışı şubelerine sadece şubelerimiz aracılığı ile para gönderimi gerçekleştirebilirsiniz.
Göz atın...
Vadesiz Mevduat Hesabı

EFT/Havale, fatura ödemeleri, düzenli ödeme talimatı gibi tüm bankacılık işlemleriniz için...

Vadesiz Mevduat Hesabı

Hesap Aç