Yeni bir özellik! Artık T.C. Kimlik Numaranız ve ING Nakit Kart / Kredi Kartı bilgilerinizle de İnternet Şubesi'ne giriş yapabilirsiniz.

ING İnternet Şubesi


Göster: 

Araçlar

Bireysel İnternet Şubesi - İşlemler

Hesaplar
  • Hesap Hareketleri Görüntüleme/Yazdırma
  • Dekont Görüntüleme/Yazdırma
  • Vadesiz Tl Hesap Açma/Kapama
  • Vadeli Tl Hesap Açma/ Kapama
  • Vadesiz Döviz Hesap Açma/Kapama
  • Vadeli Tl Hesap Açma/ Kapama
  • Altın Hesabı Açma/Kapama
  • Çek Görüntüleme
  • Destek Hesap (Kmh) Hareket Görüntüleme
  • Rumuz Tanımlama
  • Hesap Sıralama
  • Hesap Kısıtlama

 Kartlar

  • Kredi Kartı Bilgileri Görüntüleme
  • Ekstre Görüntüleme
  • Dönem İçi /Bekleyen İşlemleri Görüntüleme
  • Kredi Kartı Borç Ödeme
  • Başka Banka Kredi Kartı Borç Ödeme
  • Kredi Kartı Harcama Taksitlendirme
  • Kredi Kartı Harcama Ek Taksit
  • Kredi Kartı Harcama Ödeme Erteleme
  • Nakit Avans 
  • Taksitli Nakit Avans

 Krediler

  • Kredi Bilgileri Görüntüleme
  • Kredi Ödeme Planı Görüntüleme
  • Kredi Taksit Ödeme
  • Kredi Başvurusu

 Para Transferleri

  • Hesaplarım Arası Havale
  • Başka İng Hesabına Habale
  • Balka Bankaya Eft
  • Başka Bankaya Döviz Transferi(Swıft)
  • Düzenli Transfer Talimatı Verme
  • Talimat Görüntüleme/Düzenleme/İptal
  • Kayıtlı Transferler

 Ödemeler

  • Elektrik, Su, Doğalgaz Ödemeleri
  • Fatura Ödemesi
  • Vergi Ödemesi
  • Sgk Ödemeleri
  • Kurum Ödemeleri
  • Belediye Ödemeleri
  • Kredi Ödemesi
  • Bağış Ödemeleri
  • Trafik Cezası Ödemeleri
  • Geçiş Ücreti Ve İdari Para Cezası Ödemeleri
  • Karayolları Geçiş Ücreti
  • Özel Sigorta Ödemeleri 
  • Cep Telefonu Paket/Tl/Cep Lira Yükleme
  • Konut Üye Ödemesi
  • Otomatik Ödeme Talimatı Verme
  • Otomatik Ödeme Talimatı Görüntüleme/Düzenleme/İptal
  • Ödeme Kayıt
  • Kayıtlı Ödeme

 Yatırım İşlemleri

  • Fon Alış
  • Fon Satış
  • Tefas Fonları
  • Özel Anlaşmalı Fonlar
  • Repo Bağlama
  • Devlet Tahvli/Hazine Bonosu Alış
  • Devlet Tahvli/Hazine Bonosu Satış
  • Ing Fx (Döviz Alış/Satış/Arbitraj)

 Hisse Senedi İşlemleri

  • Viop Teminat Yatırma
  • Viop Teminat Çekme
  • Hazine Bonosu Arz Talep Girişi
  • Yatırım Ekstresi Gömrüntüleme
  • Hisse Senedi Alış
  • Hisse Senedi Satış

 Sigorta İşlemleri

  • Konut Eşya Sigortası Poliçe Görüntüleme
  • Bes Poliçe 

 Ürün ve Hesap Açılışları

  • Turuncu Hesap Açılışı
  • Döviz Turuncu Hesap Açılışı
  • Vadesiz Tl Hesap Açma/Kapama
  • Vadeli Tl Hesap Açma/ Kapama
  • Vadesiz Döviz Hesap Açma/Kapama
  • Vadeli Tl Hesap Açma/ Kapama
  • Altın Hesabı Açma/Kapama
  • Destek Hesap(Kmh) Başvurusu
  • İhtiyaç Kredisi
  • Kredi Kartı Başvurusu
  • Ek Kart Başvurusu
  • Sigorta Başvurusu
  • Findeks Risk Raporu 
  • Nakit Avans
  • Taksitli Nakit Avans

 Ayarlar & Profil

  • Müşteri Bilgileri
  • İletişim Bilgileri
  • İletişim Tercihleri
  • Güvenlik ve Kurulum İşlemleri
  • Tarih / Saat Kısıtlama
  • IP Kısıtlama
  • Yetki Seviyesi Kısıtlama
  • İşlem Limitleri Güncelleme
  • Cep Telefonu Seçimi
  • Şifre İşlemleri
  • İnternet / Mobil Bankacılık
  • Telefon Bankacılığı
  • ING Mobil Cep Şifre
  • Tek Kullanımlık Şifre Değişikliği

 Hesap ve Kart Ayarları

  • Hesap Ayarları
  • Hesap Sıralama
  • Hesap Kısıtlama
  • Rumuz Tanımlama
  • Destek Hesap Limit Artırımı
  • Karta Hesap Ekle/Çıkar
  • Otomatik Borç Ödeme Talimatı
  • Hesap Kesim Tarihi Değiştirme
  • Otomatik Limit Artırımı
  • İnternetten Alışveriş
  • Kart Şifre İşlemleri

Kurumsal İnternet Şubesi - İşlemler

HESAPLAR
  • Varlıklarım
  • Hesaplarım
    • Hesap Hareketleri
    • Rumuz Tanımlama *
  • Hesap Ekstresi
  • Dekont 
  • Hesap Açılışı*
  • Öncelikli Hesap Seçim
  • Üye İşyeri - POS
GÜVENLİK / ŞİFRE İŞLEMLERİ 
  • Güvenlik İşlemleri 
    • Tarih/Saat Kısıtlama
    • IP Kısıtlama *
    • Hesap Kısıtlama 
    • Kullan-at! Şifre Sistem Değişikliği
    • Anahtarlık Aktivasyon 
  • Şifre İşlemleri 
    • İnternet/Mobil Bankacılık Şifre Değişikliği
  • İnternet Şube Limit İşlemleri 
  • Kullanıcı Bilgileri
    • Kullanıcı Bilgileri Güncelleme
  • En Son Yaptığınız İşlemler
HAVALE / EFT 
  • Havale İşlemleri 
    • Hesaplarım Arası Havale*
    • Başka Hesaba Havale *
    • IBAN'a Havale *
    • Nakit Karta Havale *
    • İsme Havale *
    • Kayıtlı Havale
    • Havale Görüntüleme 
    • Son 10 Havale
  • EFT İşlemleri 
    • Hesaba EFT
    • IBAN'a EFT
    • Kredi Kartına EFT
    • İsme EFT
    • Kayıtlı EFT
    • EFT Görüntüleme 
    • Son 10 EFT
    • Geç EFT
  • Düzenli EFT/Havale 
    • Yeni Talimat Girişi
    • Talimat Görüntüleme/Değiştirme
  • Kredi Kartından EFT/Havale
KARTLAR
  • Kredi Kartı Bilgileri
    • Kart Bilgileri
    • Hesap Özeti
    • Dönem İçi İşlemler
  • Kredi Kartı Borç Ödeme
    • ING Kredi Kartım*
    • Başka ING Kredi Kartı*
    • Başka Banka Kredi Kartı *
ÖDEMELER
  • Ödemeler 
    • Fatura Ödemeleri *
    • Bağış İşlemleri *
    • Vergi Ödemeleri *
    • Trafik Cezası *
    • Geçiş Ücreti Ve İdari Para Cezası *
    • Karayolları Geçiş Ücreti
    • Özel Sigorta Ödemeleri *
    • Cep Telefonu Paket/TL/Cep Lira Yükleme*
    • Okul Ödemeleri * 
    • Konut Üye Ödemesi
  • Ödeme Talimatı
    • Talimat Girişi *
    • Talimat İptali *
    • Talimat Hesap Değiştirme * 
  • Belediye Ödemeleri 
    • IBB Ödemeleri
    • IBB Hal Ödemeleri
    • Kuşadası BLD. Ödemeleri
    • Yenimahalle BELD. Ödemeleri
    • Kadıköy BELD. Ödemeleri
    • Kütahya BELD. Ödemeleri
    • Ankara Büyükşehir  BELD. 
  • Görüntüleme 
    • Talimat Bilgileri
    • Talimatlı Fatura Borçları
    • Ödeme Bilgileri
  • SGK Ödemeleri 
  • Kredi Ödemeleri
    • Kredi Borç Bilgileri*
YATIRIM
  • Repo 
    • Repo
    • Repo Görüntüleme
    • Repo Oranları
    • Repo Hesaplama 
  • Bono/Tahvil 
    • TL Cinsi Bono/Tahvil Alış*
    • TL Cinsi Bono/Tahvil Satış*
    • Döviz Cinsi Bono/Tahvil Alış*
    • Döviz Cinsi Bono/Tahvil Satış*
    • Bono/Tahvil Portföyü
    • Bono/Tahvil Hareketleri
    • Bono/Tahvil Oranları
  • Fon 
    • Nakit Fon Alış
    • Nakit Fon Satış
    • Emirli Fon Alış
    • Emirli Fon Satış
    • Fon Emir İptali
    • Yatırım Fonları Portföyü
    • Fon Hareketleri
    • Fon Fiyatları 
    • Getirimetre 
  • Döviz 
    • Döviz Alış *
    • Döviz Satış *
    • Çapraz Kur (Arbitraj)
    • Kur Bilgileri 
  • Vadeli Hesaplar 
    • Hesap Açılış *
    • Vadeli Hesap İşlemleri *
    • Vade Sonu Bakiyeleri
    • Mevduat Oranları
    • Faiz Hesaplama
  • Yatırım Ekstresi 
    • Ekstre Görüntüleme
  • İhale İşlemleri 
    • TL İhale Giriş
    • YP İhale Giriş
    • İhale Hesaplama
    • İhale İptal
    • İhale Görüntüleme 
  • VOB
    • Teminat Yatırma
    • Teminat Çekme
    • Teminat Hareketleri
    • Emir
    • Emir ve Nakit Hareketleri Raporları
  • ING Paydos Yok Hesap
    • Hesap Tanımlama
    • Hesap Götünüleme
    • Hesap Faiz Götüntüleme
    • Hesap Faiz Oranları
ÇEK - SENET
  • ING Çeklerim
    • ING Çek Defterleri
    • Keşide Edilen ING Çekleri
  • Tahsil/Teminat Çekleri
  • Senet İşlemleri 
ONAY - YETKİ
  • Kurumsal/Ticari İşletmeler 
    • Görüntüleme
    • Onay/İptal
    • Onay Yetkileri
DBS İşlemleri
  • Ana Firma İşlemleri
    • Fatura BorçGörüntüleme
  • Bayi İşlemleri
    • Bayi Fatura BorçGörüntüleme
    • Bayi Fatura Ödeme
MAAŞ İŞLEMLERİ
  • Giriş İşlemleri
    • Tutar Giriş
    • Öncellikli Ödemeler ile Giriş
    • Dosya Yükleme
  • Ödeme İptal
  • Görüntüleme İşlemleri

BAŞVURULAR
  • İhtiyaç Kredisi
    • Kredi Oranları
    • Ödeme Planı
 * Günsonu çalışma saatleri içerisinde geçici olarak işlem yapılamaz. Havale işlemleri ise gün sonu işlemleri süresince talimatlı olarak alınır.

Merak Ettikleriniz

Kurumsal İnternet Şubesi Kullanım Kılavuzu

Kurumsal İnternet Şubesi Kullanım Kılavuzunu indirmek için lütfen tıklayın. 

İnternet Şube işlemlerinde Explorer kaynaklı sorunlar yaşıyorum, nasıl çözebilirim?

ING Bank yeni İnternet Şubesi, Internet Explorer 9 ve üzeri versiyon tarayıcılarla uyumlu çalışmaktadır.

İnternet Şubesi işlem limitlerimi nasıl kontrol edebilirim?

İnternet Şubesi'ne giriş yapıp, Ayarlar & Profil menüsü İşlem Limitleri Güncelleme adımından kontrol edebilir ve limitlerinizi güncelleyebilirsiniz.
 

İnternet Şubesi’nde EFT işlem saat aralığı ve limiti nedir?

İnternet Şubesi'nden hafta içi 09:00 - 17:15 saatleri arasında EFT işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Günlük EFT limiti maksimum 100.000 TL'dir.

İnternet Şubesi’nden kredi kartımın borcunu ödeyebilir miyim?

İnternet Şubesi Kartlar menüsü Kredi Kartı Borç Ödeme adımından ödemek istediğiniz kartı seçerek ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.

İnternet Şubesi’nde işlem yapmadan EFT/Havale kaydı girebilir miyim?

Evet. İnternet Şubesi Havale - EFT menüsü Havale İşlemleri adımından "Kayıtlı Havale"yi seçtikten sonra "Kayıt Ekle" butonu ile yeni kayıt oluşturabilirsiniz.

Hesap hareketlerimi İnternet Şubesi'nde nasıl görüntüleyebilirim?

Hesaplar menüsü Hesaplarım adımından geçmiş hesap hareketlerinizi inceleyebilirsiniz. İnternet Şubesi'nden sadece son 1 yıl içindeki hesap hareketlerini görüntüleyebilirsiniz. Son 1 yıldan önceki hesap hareketleriniz için size en yakın şubemize başvurabilirsiniz.

İnternet Şubesi'nde işlem yaparken internet bağlantım kesildi. İşlemin gerçekleştiğini nasıl kontrol edebilirim?

"İşleminiz başarı ile tamamlanmıştır." mesajını almadan internet bağlantınız kesilir ya da bilgisayarınızda herhangi bir sorun oluşursa 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı arayarak işleminizin durumunu öğrenebilirsiniz.

Karta havale işlem adımı hangi durumlarda kullanılmaktadır?

Havale yapmak istediğiniz kişinin hesap bilgilerine sahip değilseniz ama kart numarasını biliyorsanız, "Karta Havale" işlem adımını kullanabilirsiniz.
Önce hangi hesabınızdan para göndermek istediğinizi seçin. Havale yapacağınız kartın numarasını girin. Onay ekranında alıcı ad ve soyadını gördükten sonra göndermek istediğiniz tutarı yazarak işleminizi tamamlayın.

Telefonuma gelen bildirimler ne işe yarar?

iPhone, iPad, Android ve bazı BlackBerry cihazlarda bulunan bildirim özelliği sayesinde Cep Şifre ile otomatik olarak İnternet Şubesi’ne giriş yapabilirsiniz. Bu rahatlıktan faydalanmak için ING Mobil uygulamayı indirirken "ING Mobil size bildirim göndermek istiyor" mesajına onay vermeniz gerekmektedir.
İnternet Şubesi’ne giriş yaparken gelen bildirimlerde "Evet"i seçerseniz Cep Şifre sisteme otomatik olarak girilecek, "Hayır"ı seçerseniz açık olan Internet Şubesi oturumunuz sonlandırılacaktır.
ING Mobil uygulamanın aktivasyonunu birden fazla cihazda tamamladıysanız, bildirimler her cihazınıza gelecek ve Evet/Hayır seçeneğiniz tüm cihazlarınız tarafından algılanacaktır.

İnternet Şubesi’nden kredi kartı hesap kesim tarihinden sonra yaptığım harcamaları görüntüleyebilir miyim?

Kartlar menüsü Kredi Kartı Bilgileri adımından "Dönem İçi İşlemler"i seçerek hesap kesim tarihinden sonra yapılan harcamalarını görüntüleyebilirsiniz.

İnternet Şubesi’nden kredi kartımdan nakit avans çekebilir miyim?

Kartlar menüsü Kredi Kartından Nakit adımından nakit avans çekebilirsiniz.

İnternet Şubesi’nden “Başka Banka Kredi Kartı” için düzenli EFT talimatı verebilir miyim?

Hayır.

İnternet Şubesi’nden yaptığım EFT/Havale işlemini iptal ettirmek/düzeltmek istiyorum, ne yapmalıyım?

İnternet Şubesi'nden yaptığınız EFT/Havale işlemleri için iptal/düzeltme taleplerinizi 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı aracılığı ile iletebilirsiniz. Şubelerimizden yaptığınız EFT/Havale işlemlerindeki iptal/düzeltme taleplerinizi şubelerimizden iletebilirsiniz.

İnternet Şubesi'nden Destek Hesap başvurusu gerçekleştirebilir miyim, limitimi arttırabilir miyim?

Evet, Başvurular menüsü Destek Hesap adımından başvurunuzu gerçekleştirebilir, limit artış talebinizi iletebilirsiniz.

İnternet Şubesi'nden TL vadeli hesap açılışında işlem limiti var mıdır?

İnternet Şubesi'nden TL vadeli hesap açılışında alt limit 5.000 TL olup üst limit bulunmamaktadır. Ancak hesap açılış bakiyesi 100.000 TL'nin fazla olan hesaplar artı bir gün valör olur.

Düzenli ödeme talimatı nasıl verilir?

Düzenli ödeme talimatı işlemlerinizi İnternet Şubesi Ödemeler menüsü Otomatik Ödeme Talimatı adımından veya 0850 222 0600 Telefon Bankacılığı’nı arayarak yapabilirsiniz.

Destek Hesap’ımı İnternet Şubesi’nden takip edebilir miyim?

Destek Hesap’ınızın detay ve hareketlerini İnternet Şubesi Hesaplar menüsü Hesaplarım adımından takip edebilirsiniz.

İnternet Şubesi’nden nasıl Destek Hesap (KMH) açabilirim?

Bireysel müşterilerimiz İnternet Şubesi Başvurular menüsü Destek Hesap adımı Başvuru/Limit Artışı seçeneğinden Destek Hesap başvurusu yapabilmektedir.

İnternet Şubesi’nden başkasına ait bir ING Bank kredi kartı'nın borcunu ödeyebilir miyim?

İnternet Şubesi Kartlar menüsü Kredi Kartı Borç Ödeme adımından "Başka ING Kredi Kartı"nı seçtikten sonra ödemek istediğiniz kartın 16 haneli numarasını girip ödeme yapabilirsiniz.

İnternet Şubesi’nden arkadaşımın cep telefonu numarasına nasıl para gönderebilirim?

Para transferi yapacağınız kişinin herhangi bir bankada hesabı olmasa bile, Transfer/Ödemeler menüsü Para Transferleri adımından para transferi yapmak istediğiniz arkadaşınızın cep telefon numarasını ve göndereceğiniz tutarı girmeniz yeterlidir. 

İşlemi gerçekleştirdiğinizde, arkadaşınıza içinde referans numarası olan bir mesaj gönderilir. Bu mesajı aldıktan sonra arkadaşınız ING Bank ATM’lerinden 7 gün içinde parayı çekebilir.

Cep telefonu numarasına para gönderdiğim arkadaşım parayı ATM'lerden nasıl çekebilir?

Arkadaşınız, ING Bank ATM'lerinden “Kartsız İşlemler/Kartsız Para Çekme”  menüsüne girerek, cep telefonuna gelen SMS’te bulunan referans kodu, cep telefonu numarası ve gönderilen tutarı girerek parayı çekebilir.

Klavye kısa yolları nedir? Hangi tuşlarla hangi işlemlere ulaşabilirim?

Klavye kısayolları, İnternet Şubesi’nde en çok kullandığınız işlemlere tek hareketle ulaşabilmenizi sağlayan bir özelliktir. “Finansal Durumum” menüsünde iken klavyenizde belirtilen harfe basarak hızlıca ilgili işleme ulaşabilirsiniz. Kısayol özelliği bulunan işlemler ve bu işlemlere ulaşılabilmesi için kullanılması gereken harfler aşağıdaki gibidir:

E – EFT
H – Havale
T – Hızlı Transferler
F – Fatura Ödemeleri
K – Kredi Kartı Ödeme
C – Cep Lira Yükleme
D – Döviz/Altın İşlemleri

Dolandırıcılık sorunlarına karşı nasıl önlem alabilirim?

ING Bank olarak, internet ortamında kullandığınız verilerinizi ve tüm işlemlerinizi en yüksek seviyede korunmasını sağlamak için büyük bir çaba sarf ediyoruz. Fakat yine de online ortamın bazı riskleri bulunmaktadır. Sizlerin de kendi verilerinizi ve kendi işlemlerinizi korumanız için yapabileceğiniz bazı aksiyonları incelemek için lütfen tıklayın.

İnternet tarayıcımı(browser) neden güncellemeliyim?

  • Daha Fazla Güvenlik
    Güncel tarayıcılar sizi dolandırıcılıklar, truva atları, virüsler ve diğer tehditlere karşı daha iyi korur. Ayrıca şuan kullandığınız tarayıcıda bulunan güvenlik açıklarını düzeltir.
  • Daha Fazla Hız
    Her yeni nesil tarayıcı, internet sitelerinde daha hızlı işlem yapmanıza olanak tanır.
  • Daha Fazla Uyumluluk
    Güncel teknolojilerle oluşturulmuş internet sitelerini daha doğru şekilde görüntüleyebilirsiniz.
Güncel tarayıcılar tamamen ücretsizdir. Aşağıdaki linkleri tıklayarak istediğiniz güncel tarayıcıyı indirebilirsiniz.

"Tek Kullanımlık Şifre" sistemi nedir?

İnternet Şubesi’ne girişlerinizde en üst düzeyde güvenlik sağlamak için keylogger, screen logger gibi şifre yakalayıcı programları etkisiz hale getiren tek kullanımlık şifre sistemini kullanıyoruz. Bu sistemde İnternet Şubesi’ne her girişiniz için farklı tek kullanımlık şifre üretilir, bir kere kullandığınız şifre tekrar kullanılamaz hale gelir. 

Bireysel müşterilerimiz tek kullanımlık şifrelerini Cep Şifre ile üretebilir ya da SMS Şifre’den faydalanabilir.

Cep Şifre
  • Cep telefonunuza ya da iPad’inize indirebileceğiniz ING Mobil uygulaması içindeki araçlardan biridir. iPhone, iPad, iPod Touch, Blackberry ve Android işletim sistemli, Java destekleyen mobil cihazlarda kullanılabilir.
  • Cep Şifre’yi kullanmak için ING Mobil içindeki Cep Şifre menüsüne tıkladıktan ya da İnternet Şubesi içindeki Güvenlik / Şifre İşlemleri menüsünden “Cep Şifre” seçiminizi yaptıktan sonra ilgili adımları takip edebilirsiniz.
  • Cep Şifre kullanıyorsanız ve İnternet Şubesi’ne giriş yaparken cep telefonunuzda internet bağlantısı varsa, siz tek kullanımlık şifrenizi yazmakla uğraşmazsınız. Kullanıcı adınızı ve şifrenizi bilgisayar ekranına yazdıktan sonra telefonunuzun bildirim özelliği* sayesinde ekranda çıkan bildirime “Evet” diyerek tek kullanımlık şifrenizi otomatik olarak sisteme girebilirsiniz. Cep telefonunuzda internet bağlantısı yoksa Cep Şifre’nin sizin için ürettiği 6 haneli şifreyi İnternet Şubesi’ndeki “şifre” alanına yazarak girişinizi tamamlayabilirsiniz.
* Bildirim özelliği ile otomatik giriş iPhone, iPad, Android ve bazı Blackberry cihazlarda kullanılabilmekte olup ING Mobil uygulamayı indirirken “ING Mobil size bildirim göndermek istiyor” mesajına onay vermeniz gerekmektedir.
** ING Cep Şifre kurulumu yaptığınız cep telefonunuzun kayıp, çalıntı veya arıza durumunda en kısa sürede 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı ya da şubeniz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.


SMS Şifre
  • Tek kullanımlık şifreniz, İnternet Şubesi’ne girişiniz sırasında cep telefonunuza SMS ile gönderilir. 
  • SMS Şifre’yi kullanmak için İnternet Şubesi Güvenlik / Şifre İşlemleri menüsünden “SMS Şifre” seçiminizi yaptıktan sonra ilgili adımları takip edebilirsiniz.

İnternet Şubesi için ek güvenlik uygulamaları nelerdir?

İnternet Şubesi işlemlerinizin güvenliğini arttırmak için geliştirdiğimiz ek güvenlik uygulamalarından faydalanabilirsiniz. 

Tarih/Saat Kısıtlama 
  • İnternet Şubesi'ne giriş yapılabilecek günleri ve saat aralığını belirleyebilir, istediğiniz tarih aralığında giriş yapılmasını engelleyebilirsiniz.  
  • Hem Bireysel hem de Kurumsal müşterilerimiz içindir.
  • İnternet Şubesi Ayarlar & Profil menüsü Tarih/Saat Kısıtlama adımından kendiniz tanımlayabilirsiniz.
  • İptal işlemlerini 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'ndan veya size en yakın şubemizden gerçekleştirebilirsiniz.

IP Kısıtlama
  • İnternet Şubesi'ne girişte kullanacağınız sabit IP veya IP aralığını tanımlayabilir, böylece farklı IP numaralarından erişilmesini kısıtlayabilirsiniz.
  • Hem Bireysel hem de Kurumsal müşterilerimiz içindir.
  • İnternet Şubesi Ayarlar & Profil menüsü IP Kısıtlama adımından kendiniz tanımlayabilirsiniz.
  • İptal işlemlerini 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'ndan veya size en yakın şubemizden gerçekleştirebilirsiniz.

Hesap Kısıtlama
Bireysel müşterimiz iseniz;
  • Seçtiğiniz hesaplarınızın İnternet Şubesi'nde hiç görünmemesini ve hesaplarınızdan işlem yapılmamasını sağlayabilirsiniz. 
  • İnternet Şubesi Ayarlar & Profil menüsü Hesap Kısıtlama adımından kendiniz tanımlayabilirsiniz.
  • İptal işlemlerini 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'ndan veya size en yakın şubemizden gerçekleştirebilirsiniz.
Kurumsal müşterimiz iseniz;
  • Sadece hesaplarınızın İnternet Şubesi'nde hiç görünmemesini seçebilirsiniz. 
  • "Hesap Kısıtlama" uygulaması tanımlama ve iptal işlemlerini size en yakın şubemizden gerçekleştirebilirsiniz.

Yetki Tanımlama
  • İnternet Şubesi için yetki tanımlaması yapabilir, 4 seviyeden birini tercih edebilirsiniz:
    • Tam Yetkili Kullanıcı: Tüm parasal işlemleri gerçekleştirebilirler, herhangi bir kısıtlama mevcut değildir.
    • Çok Yetkili Kullanıcı: Tüm parasal işlemleri gerçekleştirebilirler ancak EFT / Havale menülerinde sadece Kayıtlı EFT / Havale ve Kendi Hesabıma Havale işlemlerini yapabilirler, diğer EFT / Havale menüleri bu kullanıcılara kapalıdır.
    • Az Yetkili Kullanıcı: İnternet Şubesi'ni bilgi alma amaçlı kullanabilir, kayıtlı EFT / Havale ve Kendi Hesabıma Havale işlemlerini gerçekleştirebilirler. Bu kullanıcılara Yatırım İşlemleri, Fatura Ödemeleri ve diğer parasal işlem menüleri kapalıdır. 
    • Yetkisiz Kullanıcı: İnternet Şubesi'ni sadece bilgi alma amaçlı olarak kullanabilirler. EFT /  Havale, Yatırım İşlemleri, Fatura Ödemeleri ve diğer tüm parasal işlem menüleri kapalıdır.
  • Yetki tanımlama ile ilgili işlemlerinizi gerçekleştirebileceğiniz kanallar:
    • İnternet Şubesi: Ayarlar & Profil menüsü Yetki Seviyesi Kısıtlama adımından bireysel müşteriler için yetki azaltma işlemleri.
    • 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı: Bireysel müşteriler için yetki azaltma, yetki arttırma ve kayıtlı EFT / Havale işlemleri ekleme ve çıkarma işlemleri.
    • ING Bank Şubeleri: Hem bireysel hem de kurumsal müşteriler için yetki azaltma, yetki arttırma kayıtlı EFT / Havale işlemleri ekleme ve çıkarma işlemleri. 
  • Yetki azaltma ve arttırma işlemlerinde kullanıcıların Kayıtlı EFT / Havale listesi korunmaktadır. 
  • Bireysel müşterilerimiz için yetki tanımlama işlemi sadece İnternet Şubesi için geçerlidir, 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’nda yetki kısıtlaması olmadan tüm işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Yaptığınız değişiklikler Mobil Bankacılık için de geçerli olacaktır.

IP kısıtlama işlemini İnternet Şubesi'nden nasıl yapabilirim?

IP kısıtlama işlemi için Ayarlar & Profil menüsü IP Kısıtlama adımını kullanabilirsiniz. IP kısıtlama iptalini Bireysel müşterilerimiz 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'ndan ya da şubelerimizden, Kurumsal müşterilerimiz ise sadece şubelerimizden gerçekleştirebilir. Yaptığınız değişiklikler Mobil Bankacılık için de geçerli olacaktır.

İnternet Şubesi güvenliğinizi nasıl sağlıyoruz?

İnternet Şubesi’nden gerçekleştireceğiniz işlemlerin güvenliğini sağlamak için birçok önlem alıyoruz:
  • "Tek Kullanımlık Şifre" sistemi ile İnternet Şubesi girişlerinizin güvenliğini sağlıyoruz. 
  • EFT / Havale işlemleri için işlem limitleri belirleme imkanı sunuyoruz.
  • Ek güvenlik uygulamaları ile İnternet Şubesi üzerindeki kontrolünüzün artmasını sağlıyoruz. Bu önlemler ile ilgili ayrıntılı bilgi almak için lütfen tıklayın.
  • İnternet Şubesi şifrenizi arka arkaya 3 kez hatalı girerseniz, şifrenizi otomatik olarak bloke ediyoruz. Yeni şifrenizi sadece 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’ndan ya da size en yakın şubemizden alabiliyorsunuz.
  • "Uyarı Sistemi" sayesinde İnternet Şubesi’nden, 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’ndan veya şubelerimizden kişisel bilgi değişikliği yapıldığında ve belirlenen alt limit tutarınızın üzerinde para transferi gerçekleştirildiğinde kayıtlı cep telefonu ve e-posta adresinize mesaj göndererek sizi bilgilendiriyoruz. 
  • Güvenli oturum kullanıyoruz. İnternet Şubesi, standart bir HTTP oturumu olarak değil "secure" nitelikli HTTPS oturumu olarak açılır. HTTPS protokolü kullanırken tarayıcınızda bir asma kilit ikonu belirir. Bu ikona çift tıkladığınızda açılan sertifika penceresinde "title" (başlık) alanında “esube.ingbank.com.tr” adresi görülmelidir.
  • Dışarıdan gelebilecek saldırıları önlemek için teknolojimizi sürekli olarak yeniliyoruz. 
  • İnternet Şubesi'nde 128 bit şifrelemeli güvenlik programı kullanıyoruz. Browser üzerinde yapılan şifrelemeye ek olarak server üzerinde de şifreleme yaparak güvenlik seviyesini yükseltiyoruz. 
Güvenli İnternet Bankacılığı için sizin yapabileceklerinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Güvenli İnternet Bankacılığı için bilinmesi gereken 10 ipucu nedir?

  1. Kolay tahmin edilebilecek şifreler oluşturmaktan kaçının. Şifrelerinizi, bankamız personeli de dahil olmak üzere, kimseyle paylaşmayın. Şifrenizi sanal klavye ile girmeyi tercih edin.
  2. İnternet Şubesi’ne erişmek için mutlaka adres çubuğuna www.ingbank.com.tr adresini yazdıktan sonra sağ üst köşedeki Bireysel ya da Kurumsal butonunu tıklayın. Herhangi bir e-postada veya başka bir internet sitesinde bulunan link’i tıklayarak şifrenizi girmeyin.
  3. İnternet Şubesi’ne giriş yaptığınızda adresin "https://" olup olmadığını kontrol edin. “https://”in sonunda bulunan “s” harfi ve internet tarayıcınızda yer alan kapalı kilit işareti bu sayfanın güvenli olduğunu gösterir. Şüphelendiğiniz durumlarda kapalı kilit ikonuna çift tıklayarak açılacak sertifikada verilen “ www.ingbank.com.tr “ ibaresinin olduğunu kontrol edin. 
  4. İnternet Şubesi’nden çıkarken her zaman “Çıkış” butonunu kullanın.
  5. Günlük işlem limitleri belirleyin. 
  6. ING Bank adı ve logosunu taşıyor olsa bile e-posta ile talep edilen bilgileri vermeyin. Kişisel bilgileriniz veya şifreniz ile ilgili işlemler hiçbir şekilde e-posta yoluyla yapılmamaktadır. Böyle bir durumla karşılaşırsanız lütfen hemen 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’nı arayın.
  7. İnternet Şubesi’ne giriş yaptığınızda karşınıza çıkan ilk ekrandaki “En Son Ziyaret Saati” bilgisini kontrol edin. Son ziyaretin sizin tarafınızdan yapılmadığını görürseniz lütfen hemen 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’nı arayın.
  8. Tarih/Saat Kısıtlama, IP Kısıtlama, Hesap Kısıtlama ve Yetki Tanımlama gibi ek güvenlik uygulamalarımızdan faydalanın. Bu uygulamalar ile ilgili ayrıntılı bilgi almak için lütfen tıklayın
  9. İnternet Cafe gibi ortak kullanıma açık bilgisayarlardan İnternet Şubesi’ne giriş yapmayın. Ortak kullanımlı bilgisayarlarda virüs ve casus yazılımların yoğun olarak bulunduğu için şifrelerinizin üçüncü kişilerin eline geçme riski yüksektir.
  10. Bilgisayarınızı virüslerden ve casus yazılımlardan (Trojan) koruyun. Bunun için:
  • Antivirüs programı yüklediğinizden ve düzenli olarak güncellediğinizden emin olun. E-postalarınızı açarken dikkat edin, özellikle toplu gönderim yapılan ve tanımadığınız kişilerden gelen e-postaları antivirüs yazılımı ile taramadan geçirin.
  • Antivirüs programı yüklediğinizden ve düzenli olarak güncellediğinizden emin olun. E-postalarınızı açarken dikkat edin, özellikle toplu gönderim yapılan ve tanımadığınız kişilerden gelen e-postaları antivirüs yazılımı ile taramadan geçirin.
  • Kuruldukları bilgisayarda bilgi toplayan ve bu bilgileri üçüncü kişilere gönderen “casus yazılımlar”dan (Trojan) korunmak için mutlaka Antitrojan, AntiSpyware ve Güvenlik Duvarı (Firewall) kullanın.
  • Bilgisayarınıza iyi bir internet güvenlik programı yükleyin, düzenli olarak güncelleyin ve aktive edildiğinden emin olun. Bu program bilgisayarınızdan gerçekleşen tüm işlemlerde casus yazılımlara karşı sürekli olarak kontrol yapar.
  • Kullandığınız işletim sistemi yazılımını güncel tutun.
  • Güvenli olmayan internet sitelerinden program/dosya indirmeyin, bu dosyaları çalıştırmayın.
  • Lisanslı programlar kullanın.

Phishing nedir?

Phishing, dolandırıcıların Kredi Kartı / Nakit Kart numaranızı, şifrelerinizi ve kişisel bilgilerinizi sahte e-posta gibi yöntemlerle ele geçirmeye çalıştığı e-dolandırıcılık yöntemidir.

ING Bank hiçbir şekilde kart, şifre ve kişisel bilgilerinizi e-posta ile talep etmez. Eğer şüphelendiğiniz bir e-posta alırsanız, lütfen hemen 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’nı arayın.

İnternet şubesinden otomatik ödeme talimatı doğalgaz faturası ödeyebileceğim kurumlar nelerdir?

Kurum listesini görmek için tıklayın.

İnternet şubesinden otomatik ödeme talimatıyla elektrik faturası ödeyebileceğim kurumlar nelerdir?

Kurum listesini görmek için tıklayın.

İnternet şubesinden otomatik ödeme talimatı verebileceğim diğer kurumlar nelerdir?

Kurum listesini görmek için tıklayın.

İnternet şubesinden otomatik ödeme talimatıyla su faturası ödeyebileceğim kurumlar nelerdir?

Kurum listesini görmek için tıklayın.

İnternet şubesinden otomatik ödeme talimatıyla vergi ve SSK faturası ödeyebileceğim kurumlar nelerdir?

Kurum listesini görmek için tıklayın.

İnternet şubesinden otomatik ödeme talimatıyla telefon faturası ödeyebileceğim kurumlar nelerdir?

Kurum listesini görmek için tıklayın.

Cep Şifre nedir? Nasıl kullanılır?

Cep telefonunuza ya da iPad'inize indirebileceğiniz ING Mobil'in tek kullanımlık şifre üretme uygulamasıdır. iPhone, iPad, iPod Touch ve Android işletim sistemli mobil cihazlarda kullanılabilir. 
  • Cep Şifre kullanıyorsanız ve İnternet Şubesi’ne giriş yaparken cep telefonunuzda internet bağlantısı varsa, siz tek kullanımlık şifrenizi yazmakla uğraşmazsınız. Kullanıcı adınızı ve şifrenizi bilgisayar ekranına yazdıktan sonra telefonunuzun bildirim özelliği* sayesinde ekranda çıkan bildirime "Evet" diyerek tek kullanımlık şifrenizi otomatik olarak sisteme girebilirsiniz. Cep telefonunuzda internet bağlantısı yoksa Cep Şifre'nin sizin için ürettiği 6 haneli şifreyi İnternet Şubesi’ndeki "şifre" alanına yazarak girişinizi tamamlayabilirsiniz.
  • Cep ve Tablet Şube girişlerinizde, Cep Şifre otomatik olarak üretilerek kimliğinizin doğrulanması için kullanılacaktır.
 * Bildirim özelliği ile otomatik giriş iPhone, iPad, Android ve bazı Blackberry cihazlarda kullanılabilmekte olup ING Mobil uygulamayı indirirken “ING Mobil size bildirim göndermek istiyor” mesajına onay vermeniz gerekmektedir.
 **ING Cep Şifre kurulumu yaptığınız cep telefonunuzun kayıp, çalıntı veya arıza durumunda en kısa sürede 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı ya da şubeniz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

İnternet Şubesi'ne QR kod kullanarak nasıl giriş yapabilirim?

Bu özellikten faydalanabilmek için bankamızın ING Mobil uygulamasının cep telefonunuza yüklenmiş ve “Beni Hatırla” fonksiyonunun aktif olması gerekmektedir.

“Beni Hatırla ” fonksiyonunu aktifleştirmek için ING mobil uygulamamızın giriş ekranında Kullanıcı Kodu yada TC Kimlik Numaranızı ardından sadece rakamlardan oluşan 6 haneli şifrenizi yazın. Ekranın sağ alt tarafında bulunan “Beni Hatırla” seçimi yapılıp giriş butonuna tıklanmalıdır. Bilgiler doğru ise mobil uygulama tekrar açıldığında giriş için sadece şifrenizi yazmanız yeterli olacaktır.

QR kod ile Giriş butonuna tıkladıktan sonra ekrana sadece rakamlardan oluşan 6 haneli şifrenizi girin, ardından internet bankacılığı girş ekranındaki QR kodu’nu telefonunuzda açılan QR okuyucuya okutun. Bütün bilgiler eşleştikten sonra internet şubeye girişiniz güvenli bir şekilde gerçekleşecek ve ING Mobil ekranında başarılı giriş yaptığınıza dair bir mesaj çıkacaktır. QR kod ile giriş seçeneği sadece bireysel bankacılık müşterilerimize sunulmaktadır.

İnternet Şubesi’ne nasıl giriş yapabilirim?

İnternet Şubesi’ne 3 farklı şekilde giriş yapabilirsiniz. 
  • Kullanıcı Kodu ile Giriş
Kullanıcı kodunuz varsa; kullanıcı kodu alanına 6 veya 7 haneli kullanıcı kodunuzu, şifre alanına almış olduğunuz şifrenizi yazıp, tek kullanımlık şifrenizi de girdikten sonra İnternet Şubesi’ne giriş yapabilirsiniz.

  • TC Kimlik Numarası ile Giriş 
TC Kimlik Numaranız ve şifrenizi yazıp, tek kullanımlık şifrenizi de girdikten sonra İnternet Şubesi’ne giriş yapabilirsiniz...
  • QR Kod ile Giriş
Bankamızın mobil uygulamasının Beni Hatırla özelliği aktif şekilde kullanarak, şifre bölümüne almış olduğunuz şifrenizi yazın. Ardından ekrandaki QR kodu’nu mobil uygulama içerisindeki QR okutucuya okuttuktan sonra İnternet Şubesi’ne giriş yapabilirsiniz.

Neden cep şifre kullanmalısınız?

Cep Şifre ile üretilen şifreler güvenli şifreleme teknikleri kullanılarak size özel ve tek kullanımlık olarak üretilir. Cep Şifre uygulamasını kullanarak ikinci bir cihaz taşıma zahmetinden kurtulabilirsiniz. Böylece sadece akıllı telefonunuzu kullanarak İnternet Şube’ye güvenli bir şekilde giriş yapabilirsiniz.

Anında Şifre nedir?

ING Kredi Kartı veya ING Nakit Kart sahibiyseniz, Anında Şifre sayesinde İnternet Şubesi kullanıcı kodu ve şifrenizi güvenli bir şekilde alabilirsiniz. 

Anında Şifre'den faydalanabilmek için sistemimizde kayıtlı telefon numaranızın güncel olması gerekmektedir. Cep telefonunuzu güncellemek için size en yakın şubemizi ziyaret edebilirsiniz.

Kart sahibi değilseniz kullanıcı kodu ve şifrenizi 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı arayarak 2 ve 2'yi tuşlayıp alabilirsiniz.

Tek Kullanımlık Şifre sistemi nedir?

İnternet Şubesi’ne girişlerinizde en üst düzeyde güvenlik sağlamak için keylogger, screen logger gibi şifre yakalayıcı programları etkisiz hale getiren tek kullanımlık şifre sistemini kullanıyoruz. Bu sistemde İnternet Şubesi’ne her girişiniz için farklı tek kullanımlık şifre üretilir, bir kere kullandığınız şifre tekrar kullanılamaz hale gelir.

Bireysel müşterilerimiz tek kullanımlık şifrelerini Cep Şifre ile üretebilir ya da SMS Şifre’den faydalanabilir.

Cep Şifre kullanıcısıyım ama SMS Şifre’ye dönmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

İnternet Şubesi Güvenlik / Şifre İşlemleri menüsü Güvenlik İşlemleri adımından "Tek Kullanımlık Şifre Değişikliği"ni seçerek SMS Şifre'ye dönebilirsiniz.

SMS Şifre Nedir? Nasıl Kullanılır?

Tek kullanımlık şifrenizin İnternet Şubesi'ne girişiniz sırasında cep telefonunuza SMS ile gönderildiği sistemdir. 

SMS Şifre’yi kullanmak için İnternet Şubesi Güvenlik/Şifre İşlemleri menüsünden SMS Şifre seçiminizi yaptıktan sonra ilgili adımları takip edebilirsiniz.

Kullanıcı kodu ve şifremi nasıl alabilirim?

Kullanıcı kodunuzu ilk defa alıyorsanız şubeniz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Herhangi bir ING Kartı sahibiyseniz şifrenizi Anında Şifre ile kolaylıkla alabilirsiniz. Kartınız yoksa şifrenizi almak için 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı’ndan 2 ve 2'yi tuşlayabilirsiniz.

İnternet Şubesi girişlerinde kullanılan SMS Şifre, daha sonraki işlemler içinde kullanılabilir mi?

Hayır kullanılamaz. SMS Şifre sistemsel bir güvenlik önlemidir ve sadece o işleme özgüdür.

İnternet Şubesi kullanıcı kodumu/şifremi unuttum, Telefon Bankacılığı’ndan yardım alabilir miyim?

İnternet Şubesi kullanıcı kodunuzu/şifrenizi unutmanız halinde 0850 222 0 600 Telefon Bankacılığı'nı arayıp 2 ve 2'yi tuşlayarak alabilirsiniz.

Kullanıcı kodumu nasıl değiştirebilirim?

Kullanıcı kodunuz sabit olup değişiklik yapılamamaktadır.

İnternet Şubesi’nde kredi kartı şifremi nasıl belirleyebilirim?

Güvenlik / Şifre İşlemleri menüsü Şifre İşlemleri adımından "Kredi Kartı Şifre Balirleme"yi seçerek kredi kartı şifrenizi belirleyebilirsiniz.

İnternet Şubesi şifremi nasıl değiştirebilirim?

Güvenlik / Şifre İşlemleri menüsü Şifre İşlemleri adımından "İnternet/Mobil Bankacılık Şifre Değişikliği"ni seçerek İnternet Şubesi şifrenizi değiştirebilirsiniz.
Müşterilerimizin güvenliği açısından İnternet Şubesi şifresinin üç ayda bir değiştirilmesi zorunludur.
Göz atın...
Vadesiz Mevduat Hesabı

EFT/Havale, fatura ödemeleri, düzenli ödeme talimatı gibi tüm bankacılık işlemleriniz için...

Vadesiz Mevduat Hesabı

Hesap Aç