Müşteri Şikayet Yönetimi

Düşüncelerinizi saklamayın bizimle hemen paylaşın.

Fikirleriniz bizim için çok değerli.
Size en iyi hizmeti verebilmemiz için tüm öneri, görüş ve şikayetlerinizi istediğiniz zaman iletişim/şikayet formundan bize ulaştırabilirsiniz.

  • İletişim/Şikayet Formu 
  • Telefon Bankacılığı
  • Türkiye Bankalar Birliği
  • Faks (0212 304 94 94)
  • Şube 
  • Genel Müdürlük
  • Tüketici Mahkemeleri Hakem Heyeti

Müşteri Şikayet Yönetimini nasıl yapıyoruz?
 

Herhangi bir kanaldan ilettiğiniz şikayetlerinizi, şikayetlerin yönetilmesi ve çözümlenmesinden sorumlu
Müşteri Çözüm Merkezi kadrolarımızca büyük bir titizlik ve özenle işleme alınarak incelenir. Gelen şikayetler banka sistemine kaydedilir. Şikayetin içeriğine göre gerekli inceleme ve kontroller yine Müşteri Çözüm Merkezi ekipleri tarafından yapılır. Gerek duyulması halinde diğer bölümlerden de bilgi alınarak en kısa sürede sonuçlandırılır.

Bankamıza iletilen tüm şikayetlerin kayıt ve işleme alındığına dair müşterilerimize SMS ve e-posta yolu ile bildirimde bulunulur.

Müşterilerimiz Çağrı Merkezimizi arayarak veya şubelerimize başvurarak ilettikleri şikayetlerin son durumu hakkında bilgi alabilirler.

Sonuçlandırılan tüm şikayetler için müşterilerimize tercih ettikleri iletişim kanalına göre (SMS/e-posta/telefon/yazılı) geri bildirimde bulunulur.

TBB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti Başvuru Formu'nu görmek için tıklayın.
TBB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti Bilgi Broşürü'nü görmek için tıklayın.