Engelsiz Bankacılık

Engelli vatandaşların sosyal hayata katılım konusunda yaşadığı zorlukların ve sorunların bilincindeyiz. Toplumsal hayatın her alanında küçük veya büyük zorluklarla karşılaşan engelli vatandaşlarımızın, bankacılık hizmeti alırken yaşadığı sorunları minimum seviyeye indirmek için çalışıyoruz.  

 Engelli müşterilerimiz;

  • ING Mobil ve internet şubesinde işlem yapan engelli müşteriler, menüleri voice over (ekran okuyucu program) ile dinleyebilir. 
  • 19 adet ATM ortopedik cihazımız ile işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirebilir.
  • Şubelerimizdeki tabela, levha, uyarıların büyüklükleri ve yazı karakterleri ile ihtiyacı olan bilgilere kolayca ulaşabilir. 
  • Engelli müşterilerin kullanımına uygun POS cihazları ile ödemelerini kolayca gerçekleştirebilir. 
  • Finansal işlemlerden sonra herhangi bir mağduriyet yaşanmaması için SMS ile bilgilendirilir. 
  • ING Mobil ve internet şubesinde kayıp, çalıntı kart bildirimi için chat ile işlemlerini kolayca gerçekleştirebilir. 
  • Engelli müşteriler için e-eğitim alan banka personellerimiz ile iletişimlerini sorunsuz bir şekilde kurabilir. 
  • Şubeye gelen engelli müşteriler I-Matik cihazından sıra alırken önceliklendirilir.
  • ATM'lere eklenen kulaklık girişi ile sesli olarak menüleri ve işlem bilgilerini dinleyebilir. 
  • Şubeye gelen işitme engelli müşteriler, uzaktan görüntülü olarak işaret dili bilen çağrı merkezi personellerinden destek alabilir. 
  • Ortak ATM'lerde işlem yapan engelli müşteriler, işlemlerini masrafsız olarak gerçekleştirir. 
  • Engelli müşterilere özel tuşlama süreleri uzatılan IVR'da, işlemlerini rahatlıkla gerçekleştirir.