Yeni bir özellik! Artık T.C. Kimlik Numaranız ve ING Nakit Kart / Kredi Kartı bilgilerinizle de İnternet Şubesi'ne giriş yapabilirsiniz.

POS Üye İş Yeri


Göster: 

Merak Ettikleriniz

POS Destek Hattı numarası nedir?

0850 222 0 767 arayarak POS’unuzla ilgili her türlü teknik destek hizmeti alabilirsiniz

POS oranlarına nasıl ulaşabilirim?

POS oranlarıyla ilgili size en yakın ING Bank şubesine uğrayarak veya 0850 222 0 767 numaralı POS Destek Hattı’ndan destek alabilirsiniz.

POS çalışma şartlarında değişiklik talebi yapabilir miyim?

Çalışma şartlarınız ile ilgili değişiklikler için şubenizden destek alabilirsiniz

Farklı bir bankanın POS'u varken ING POS'u talep edebilir miyim?

Evet edebilirsiniz.

POS anlaşmalı kurumları nelerdir?

Beko, Profilo, İngenico, Olivetti, Arçelik, Hugin

Nereden rulo talebi yapabilirim?

Size en yakın ING Bank şubesine uğrayarak ya da 0850 222 0 767 numaralı POS Destek Hattı’ndan talep edebilirsiniz.

POS arızalarımı nereye bildirebilirim?

Arıza bildirimlerinizi 0850 222 0 767 numaralı telefondan POS Destek Hattı’mıza yapabilirsiniz.

Üye iş yeri ekstreme nasıl ulaşabilirim?

0850 222 0 767 numaralı POS Destek Hattı’ndan veya size en yakın ING Bank şubemizden ulaşabilirsiniz.

POS iptalimi nereden yapabilirim?

POS iptalinizi en yakın ING Bank şubesine başvurarak yapabilirsiniz.

POS hata mesajları nelerdir?

1. Tekrar Deneyin – NA

Not Answer anlamına gelir. Bu sorunu çözebilmenin ortak yolu paralel hat çekerek telefon cihazı ile hattı dinlemektir.

POS cihazı arama yaptığında ya IEN numarası çalıyor fakat cevap vermiyor.
  • Bu durum karşısında yapılacak işlem normal telefon cihazı ile pos cihazının aradığı numarayı arayın hala cevap vermiyorsa veya arada bir cevap veriyorsa pos cihazının aradığı numarayı başka bir IEN numarasına yönlendirin. Arızalı IEN numarasını bankaya bildiriniz. 
POS cihazı arama yaptığında IEN numarası meşgul çalıyor ise;
  • Bu durum karşısında yapılacak işlem normal telefon cihazı ile pos cihazının aradığı numarayı arayın meşgul çalıyorsa veya arada bir cevap veriyorsa pos cihazının aradığı numarayı başka bir IEN numarasına yönlendirin. Arızalı IEN numarasını bankaya bildiriniz. 
POS cihazı arama yapar fakat telefon hat sesinde bir değişiklik olmaz sürekli ses devam eder.
  • POS cihazı arızalı olabilir. Normal telefon cihazı ile POS cihazının aradığı numarayı arayın cevap alıyorsanız başka bir POS cihazı ile tekrar deneyin. 
2. Tekrar Deneyin TO

TO Time Out anlamına gelir.

Cihaz Tekrar Deneyin – TO veriyor ise;
  1. Cihazın bağlantı ayarları üzerinden geçilerek kontrol edilir. 
  2. Başka bir IEN numarası ile tekrar deneyiniz. 
3. Printer silik yazıyor ya da boş kâğıt çıkarıyor

Printer silik yazıyor
  • Cihaz üzerinde kullanılan adaptörde sıkıntı olabilir, adaptör elektrikten çıkarılıp tekrar bağlanır ve bir çıktı alınarak sorun kontrol edilir. 
Printer kağıdın sadece tek tarafına yazıyor yarısı boş çıkıyor.
  • Printer kapağı yerine oturmamıştır. Kapak tekrar açılıp kapatılır. 
Printer boş kâğıt çıkartıyor.
  • Rulo POS üzerine ters takılmış olabilir. Kâğıdın alttan gelerek printer’a konulduğundan emin olun. Rulo üzerine tırnak ile çizik atıldığında siyah leke oluşması gerekir. 
4. POS’a Elektrik Gelmiyor

POS üzerindeki ışıklar yanmıyor, POS açılmıyor 
  1. POS üzerine gelen adaptör ve kablolar kontrol edilir, tüm kablloların adaptör ve posa takılı olduğundan emin olunur 
  2. Adaptörün prize takılı olduğundan ve prizin sağlam olduğundan emin olunur. 
5. ADSL Bağlantı kurulamadığı durumda kontrol edilecek adımlar:
  

  • Kullandığınız ethernet kablosunun sağlam olduğundan emin olunuz.
  • Statik IP kullanıyorsanız aynı IP adresinin network üzerinde başka bir cihazda kullanılmadığından emin olunuz. 
  • Dinamik IP kullanıyorsanız cihazın fişini çekip, tekrar takınız. Cihaz yeniden IP adresi alacaktır. 
  • Modemin internete bağlı olduğundan emin olunuz. İş yerinde PC varsa internet bağlantısını kontrol ediniz. 

Başvuru için gerekli evraklar nelerdir?

Şahıs firmaları için gerekli evraklar;

  • Vekâletname
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi
  • Vergi levhası
  • İmza beyannameleri 
  • Varsa özel izinler ve belgeler

Ticari ortaklıklar için gerekli evraklar;

  • Ticaret Sicil Gazetesi
  • Ticaret Sicil Yetki Belgesi
  • Vergi levhası
  • İmza sirküleri
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi